Öğrencilerime kitap okumayı sevdirmek için, halkla ilişkiler şirketlerinin yöntemlerinden ilham alarak uyguladığım yöntemlerin işe yaradığını gördüm. Bu yöntemler sınıftaki kitap okuma deneyimine eğlence ve sürpriz katıyor, kitap okumanın günümüzdeki imajını geliştiriyor.
Rehberlik Servisi olarak, öğrenciyi tanımaya ve onun da kendisini tanımasına sağlamaya özen gösterilmektedir. Rehberlik hizmetleri kapsamında beklenen hedefe ulaşmak ancak bu sayede mümkün olabilmektedir. Bireyin kendisini tanımasını sağlamak için öncelikle onu tanımak gerekir. Bu düşünceden hareketle öğrenciler yakından tanınmaya çalışılmaktadır. Kendisini tanıyan, anlayan ve kabul eden birey, çevresini ve potansiyelini de farkına varır.
Okulumuzda, öğrenciyi tanımaya ve onun da kendisini tanımasına sağlamaya özen gösterilmektedir. Rehberlik hizmetleri kapsamında beklenen hedefe ulaşmak ancak bu sayede mümkün olabilmektedir. Bireyin kendisini tanımasını sağlamak için öncelikle onu tanımak gerekir. Bu düşünceden hareketle öğrenciler yakından tanınmaya çalışılmaktadır. Kendisini tanıyan, anlayan ve kabul eden birey, çevresini ve potansiyelini de farkına varır.
Özel eğitimde başarıya ulaşmanın en önemli yollarından biri ailelerle işbirliği yapmaktadır. Okul İdaresinin bu konuda dağıttığı broşürler umarız ki ailelerle çalışmalarımızda ve rehberlik yolculuğumuzda bir ışık olur.
Ağrı ve Hakkari´de verdiğimiz şehitlerimize Allah rahmet eylesin.
Milletimizin başı sağolsun...
Dr. Necla Yazıcıoğlu İlkokulu TEMA Projesine 2016 da gönüllü olarak katıldı. 3 TEMA Sınıfının yoğun çalışmasıyla; Okul İdaresi ve 3 TEMA Sınıfı TEMA´dan teşekkür aldı.
Vakıf, gönderdiği Gönüllü Teşekkür Mektubuyla şükranlarını sundu.